Meni ne smeta cena. Meni smeta što ne izdaju fiskalne račune i što im je država to omogućila. Plate doprinose na minimalac i stanu u red kod lekara kao i ja što plaćam 6 puta više. Ukoliko se ovo ne promeni posle izbora ja ću se lično prijaviti na minimalac i ostatak novca zadržati za sebe i mislim da to trebaju da naprave svi privatnici koji normalno isplaćuju zarade.
Takođe, ovi što blokiraju puteve zbog cene žita i kukuriuza. Prošle godine kada su imali izuzetnu zaradu niko nije došao kod mene da mi pomogne i niko nije dao novac da pokrije moje poslovne promašaje pa tako ni ja ne želim da pokrivam njihove poslovne promašaje.
Ne interesuje me koliko je žito i kukuruz, ima ga kupit na tržištu koliko hoćeš.
Na Zlatiboru u hotelu 720 din dan parkinga pa jel me neko terao da idem? Taxi je svugde skup za vecinu a ima ljudi sto salju kiseli kupus pa plate 1000din. Vidim da se ljudi zale sto smo dobili 8000e to nam je dala eu a ne drzava a i to je pojela razlika u ceni u zadnjih godinu dana.
Od kada je u Osijeku ukinut taksi monopol i uvedena slobodna konkurencija cijene taksi usluga su se drastično smanjile i puno više ljudi koristi taksi. Također nema nikakvog "starta", naplate prtljage, i slično. Ima doduše minimalna cijena vožnje koja je iznosila kod većine taksista 2,7 EUR (20kn) prije inflacije (nisam ga već dulje vrijeme koristio pa ne znam trenutnu cijenu) i ona uključuje vožnju do 5km.
"Shin Sekai
@Gagi
Pa ti ko da ne znas kolko je lako u NS doci bajsom bilo gde."
Mi izgleda vozimo po nekom razlicitom NS-u. Pesaci kao muve izlecu, parkiranje na stazama, NEPOSTOJANJE staza u centru gde zivim. Ulicom necu da idem jer zelim da prezivim voznju itd. Sve je samo ne lako
"... каква пљачка ...
... који красни таксиста има трошкове за старт аутомобила"
ima ljudi koji zovu taxi i isu bukvalno 200m. taj taxista MORA da se odazove na poziv ako ga aplikacija izabere kao najblizeg, a moze da dolazi i sa 2 km udaljen.
... који красни таксиста има трошкове за старт аутомобила, пљачкаши, бахати и безобразни већина, иду ми на ону ствар кад укључе "сва четири" и стану на сред улице, јер чекају муштерију, а поред има 5-6 празних паркинг места, нпр. код мормарице, све те што мисле да им "сва четири" ствара невидљивост ребнути са 50-100.000 па ће се научити култури ...
Pa ti ko da ne znas kolko je lako u NS doci bajsom bilo gde. Evo dve godine nisam u taksi usao, i iskreno nisam zazalio. I zimi na bajsu osim kad bas ne zaveje, a i sad su poceli da ciste bici staze, tako da laganica. No, evo i vas posao lagano automatizuju. Na ulicama po americi taksiji bez vozaca. Ostacete i vi u nekom doglednom periodu bez posla, kapitalizam je neumoljiv.
ako vam smeta koliko zaradjuju, zaposlite se kao taksista, niko vam ne brani, ako vam je skupo, izgleda da je vas najveci problem sto vam je ispod casti da se vozite autobusom. taksisti se hrane tamo gde i vi, dobijaju isto struju odakle i vi, kao sto je i VAMA SVE poskupelo, tako je i njima. lecite se, niko vas ne tera da se vozite luksuzno.
Voleo bih da oni koji su dali minus na moj komentar to i obrazlože.
Gledam emisiju iz Vranja:za sve onkološke pacijente Taxi je besplatan.
Zdrav bolesnom ne veruje
A Novi Sad nema sramote
Kao i uvek,kada je tema parking ili taxi najviše komentara,a komentatori svi oni koji ne žive u toj zoni koja će se naplaćivati(a stanari jedva čekaju da im sklone neregistrovane krševe iz ulice),i oni koji se izjašnjavaju da se ne voze taksijem i nikad neće...Ne znam da li mi živimo u istoj državi,kamo sreće da je svaka usluga poskupela 70-80 dinara,i još za nešto što ne moraš da koristiš.Pa valjda je red toliki bakšiš da ostaviš.Što je još Bob rekao Šurdi(Vruć Vetar),ma šta će ti što gutaju knedle i gledaju u taksimetar!A starim,bolesnim...postoji 1001 način da se pomogne,svako od nas,nemojte preko tuđe grbače.
Od Limana do Podbare blizu 600 dinara, posle 22 časa. Po ovoj novoj tarifi biće još i više, a linija 11 se gasi već u ponoć (dotle vozi na dvadesetak minuta). Peške treba oko 45 minuta (busom oko pola sata), ponekad stvarno moraš taksijem. Mnogo je.
Neko sam ko se, maltene, svaki dan vozi taksijem. Što na posao ili sa posla. Cena voznje je od 350 do 420 dinara u zavisnosti od gužve. Međutim, ovo poskupljenje će me definitivno odgovoriti od daljeg korišćenja njihovih usluga. Iz raznih razloga ali je ovo kap koja je prelila čašu. Šta znači START? Neki taxista će reći da naplaćuju dolazak po mene na adresu. Pa zašto onda isti taj start plaćam i kad sednem u vozilo na stajalistu - ja sam došao do njega a ne on do mene!
Da ne pričam o ljubaznosti vozača (čast izuzecima, zaista ih ima). To psuje, priča i što me interesuje i što me ne interesuje... Kad ga upozoriš da hoćeš jednim putem (ulica je od pre par godina i u mnogome skraćuje trasu), tačno vidiš da mu je mrsko i teško. Neću ja biti siromašniji za 50-60 din niti će on biti bogatiji, ali se osećam kao kreten kad vidim da kreće da vozi dužim putem. Onda, čim počne da pada kiša, taxi ne možeš dobiti po 30 minuta. Kad pitam taksiste što je to tako, kažu da ima kolega koji NEĆE da izlaze da rade po kiši??? Pa gde je ovde logika?
Ne želim da polemišem o opravdanosti novih cena Taxi usluga.Jednostavno nemam nikakve podatke da bih mogao da analiziram ovu odluku Grada.
Želim da izrazim žaljenje za osobe koji šalju komentare tipa:više šetajte, zdravo je;Taxi je luksuz i sl.
Da,takve osobe žive među nama.
Nemaju nikakvu predstavu da u našem gradu žive ljudi 70+ godina, hronični bolesnici, invalidi... ljudi kojima je taxi usluga povremeno neophodna, ljudi koji imaju najniže penzije u Evropi,ljudi kojima je inflacija prepolovila primanja samo u poslednjih nekoliko godina.
Toliko se razumeš u materiju da ti poželim da budeš taksista! Tvoja računica pije vodu, a to nisi napisao, noćni i dnevni rad u ukupnom iznosu od minimum 16 sati i svaki dan, bez izostanka sa ulice! Da li je to realno?
Ja se upotpunosti slazem sa ovim,ja se stalno vozim taksijem vodim dete u deciju bolnicu cesto na kontrole jer je astmaticar sa 5.godina i ne pitam koliko je para jer mi je prosto moranje nemam ni polozeno ni auto,a i razumem i te ljude sto po ceo dan rade i od toga zive i hrane svoju porodicu treba nesto i da im ostane za zivot jer je jako sve skupo nece valjda sve uloziti u gorivo i to sto treba pa da gladuju,a gde god drugde da idem,idem autobusom i dobro mi je ne zalim se taman malo i izluftiram mozak....
Ali taksisti u komentarima koji pokusavaju da se opravdaju i botovi koji lajkuju. Da nije zalosno bilo bi smesno. Alavi su i to je istina. Koriste to sto sve poskuljuje, drugog razloga nema. Ja u taksi vise uci necu, kao ni ljudi koje znam. Taman malo svez vazduh, setnja. A oni neka brisu suze parama.
Ko ima za to, neka se vozi taxijem. Onaj koji nema, on neće. Svi smo postali mnogo fini svet i zaboravili da nije loše malo proluftirati vaskularni sistem. Nemojte stalno žuriti, usporite ritam života i učinite ga kvalitetnijim. Prošetajte se pola sata umesto da stignete za 10 minuta taxijem.
Vidite meni je taxi nuzna potreba jer se tesko krecem i ne mogu mnogo da pesacim,to nije nikakav moj hir i luksuz,moglo bi malo i o tome da se povede racuna
Dobri taksisti sa nocnim smenama izađu na 250-350 hiljada mesečno. ČISTO
Iliti u prevodu 30.000e godišnje
Za 10 godina, koliko voze jedno auto, zarade 300.000 evra.
Ne, ne računam prihod, nego zaradu.
Toliko o amortizaciji vozila, gorivu, bla bla.
Predlazem svima koji se vozimo taxijem malu osvetu: svaki put taxisti da damo novcanicu od 2.000 din. Oni bogatiji mogu da daju i novcanicu od 5.000. Bar malo da im napakostimo i vratimo za ovo poskupljenje.
U odnosu na pre godinu dana, prosecan taksista koji mesecno prelazi oko 4.000km mora da izdvoji za gorivo oko 20.000din više. Od Nove godine i nama porez ide gore za oko 20%. Mali servis za nov auto sam platio skoro 35.000din što je više za 13.000din nego pre godinu dana. A da ne pričamo o svemu ostalom što je poskupelo pa kači i nas kao i sve ostale, jer i mi smo valjda neki ljudi, jel? Dakle od ovog poskupljena nećemo imati mnogo benefita, obrni-okreni iznos koji ostaje će biti isti kao i pre godinu dana, s tom razlikom da ti novci imaju mnogo manju vrednost nego ranije.
Neka dižu cene koliko hoće, ali neka grad obezbedi gradski prevoz za sve delove grada 24 časa dnevno. Kako može za Limane, Novo naselje i Detelinaru i Telep, a ne može za Klisu, Adice, Petrovaradin, Sremsku Kamenicu, itd.?
Obožavam ove dušebrižnike koji se plaše da taksisti sada neće imati koga da voze. Hvala vam na brizi, ali nemojte više. Mi brinemo o svom poslu, a vi brinite o svom. Hvala.
Ne vidim ni jedan razlog za polemisanje o tome.Taxi je LUXUZ.Postoji gradski prevoz.To nije hleb i voda pa da umremo gladni i žedni.Niko nas ne tera da ga koristimo.
Koliko su stanovi podstanarima digli cene pa i kvadrat stana to nesmeta hrana sve a smeta vam kad taxisti podignu cenu treba start da bude kao u Beogradu
Da li se neko pobunio kad je poskupelo mleko, pavlaka, gorivo, struja, hleb, meso, povrce, voce...? Nije.
I taksistima je isto zivot skuplji, i gorivo i hrana i kirija, motorno ulje, pranje auta, ruke majstora i sve ostalo.
Kome je skupo, shvatite da postoji gradski prevoz, kao i alternative u vidu bicikla i djonova. Niko nije duzan da vozi i mene i vas bez interesa da mu se to isplati.
Nisam taksista, samo sam realan. Rodio se sa dve zdrave noge i koristim ih, a taksi samo kada stvarno zatreba i mogu da ga priustim.
Ja ne znam sta vama pojedinim ovde nije jasno ne regulišu taksisti cene usluga taksi prevoza nego grad, oni samo mogu da predlože a grad je taj koji odlucuje.cak i to što su tražili nisu dobili.cene održavanja vozila su skočile kao i sve što ide uz to.taksi nije socijalna ustanova tu su veliki troškovi i to sve mora da prati rast cena usluge.na kraju krajeva vas niko ne tera da se vozite taksijem.
Ako se u proseku voznja placa oko 400 din, poskupljenje je 40 din. Kolika je cena goriva vec mesecima?
Najbolje bi bilo besplatno da voze, mozda da i plate za tu cast da prevezu gradjane grada kulture.
@Ispasce voznja sa jednog na drugi kraj grada 700 dinara. Za te pare moze lepo da se jede i pije.
za 700 dinara moze eventualno čorba, parce lepa i kafa.
Nisam mislio da cu ih ikad braniti, ali pogledajte cene goriva, pa gde je održavanje kola itd itd.
Imaju i oni usta kod kuce da hrane.
Kome je skup taksi, ima alternative.
Taksi je po meni svakako vise luksuz nego potreba, u većini situacija.
Posle tatinih sinova ili onih bradonja u borbenom mercedesu, taksisiti su najbahatiji u saobracaju.
Nije kao da im je vestina (voznje auta) unikatna, a mesecno zarade vise od medicinskih sestara i lekara.
Kao stalni korisnik taksi usluga nemam nista protiv da u ovom haosu i oni poskupe usluge prevoza ali shodno tome vlasnici udruzenja moraju obavljati ceste sastanke sa njima jer u dosta slucajeva vozaci znaju da budu neprijatni bahati neuredni i vrlo cesto nepristojni
" Ispasce voznja sa jednog na drugi kraj grada 700 dinara. Za te pare moze lepo da se jede i pije."
Nasmeja me lepo :D prvo 700 din je dosta do pola grada a tek nije dosta da se lepo jede i pije :)
Nije vam taksi socijala pa da se svi vozate , zato sto je taksi jeftin i svi mogu da ga priuste zato i nema vozila za sve, a narocito kad je kisa na kraju krajeva i nama je kao i vama sve poskupelo, i mi imamo porodice koje izdrzavamo, i racune koje placamo. Ko ima nek izvoli, ko nece put pod noge, ili nek se guzva u gspu
Pa što onda ne kupite sopstveni auto i vozite se normalno?
Ah da, onda ćete kukati na cenu vozila, cenu goriva, pa nema parkinga, onda skupa registracija itd.
Vama čovek ne može ugoditi.
Svi bi ste vi da budete gospoda i elita, a da vas ne košta ništa.
Sve ima svoju cenu.
Eto bas juce taksista mi naplati od zeleznicke stanice do Radnicke ulice 900 dinara. Video je da nisam iz grada. Znao sam da je puno, ali sta cu. Zato sam se nazad do stanice vratio pesice sa zastajkivanjem za manje od 45 minuta. Milina za videti grad.
Troškovi su povećani svima, pa i taksistima. Sve je poskupelo više puta tokom ove godine, a taksi tek sad. Nisu taksisti izazvali rat u Ukrajini i posledični talas poskupljenja.
Što se mene tiče neka podignu cenu i na 500 dinara, ja se više ne vozim taksijem, a savetujem to i drugima. A oni neka slobodno dižu cene, pa će na kraju voziti sebe sami!
Upravo pocinje :
1. Taksisti su najbahatiji u saobraćaju.
2 Nekulturni su i samo kukaju a usluga nula..
3. Bezobraznici samo traze povećanje cena i ne misle da li ce gradjani imati to da plate...
4.Ja cu biciklom
5itd...
E sad su stvarno preterali! Uvek sam branio novosadske taxiste jer su pre 3-4 godine vozili za jako malo para, ali sad su se bas poalavili. Mozda je i bolje tako jer ce ljudi vise ici gspom ili biciklom. A oni neka posle ne gundjaju sto im je opao promet. Ispasce voznja sa jednog na drugi kraj grada 700 dinara. Za te pare moze lepo da se jede i pije.
Samo slobodno tržište vodi u napredak. Hej vi na vlasti, uvedite obavezno izdavanje računa i plaćanje poreza za vožnje, po ustavu ste u obavezi ste da narod tretirate jednako, bez povlašćenih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od danas skuplji taksi u Novom Sadu: Za start ćete plaćati 190 dinara
Žarko Bogosavljević
zarkob@021.rs
Novi Sad
•02.12.2022.
•16:24 > 11:47
Komentari 73
pc
Takođe, ovi što blokiraju puteve zbog cene žita i kukuriuza. Prošle godine kada su imali izuzetnu zaradu niko nije došao kod mene da mi pomogne i niko nije dao novac da pokrije moje poslovne promašaje pa tako ni ja ne želim da pokrivam njihove poslovne promašaje.
Ne interesuje me koliko je žito i kukuruz, ima ga kupit na tržištu koliko hoćeš.
Beogradski taxista
Lana
Vladimir
Ivan, Osijek
lilu
@Gagi
Pa ti ko da ne znas kolko je lako u NS doci bajsom bilo gde."
Mi izgleda vozimo po nekom razlicitom NS-u. Pesaci kao muve izlecu, parkiranje na stazama, NEPOSTOJANJE staza u centru gde zivim. Ulicom necu da idem jer zelim da prezivim voznju itd. Sve je samo ne lako
lily
... који красни таксиста има трошкове за старт аутомобила"
ima ljudi koji zovu taxi i isu bukvalno 200m. taj taxista MORA da se odazove na poziv ako ga aplikacija izabere kao najblizeg, a moze da dolazi i sa 2 km udaljen.
НН
Shin Sekai
Milica
hmmm
Penzioner
Gledam emisiju iz Vranja:za sve onkološke pacijente Taxi je besplatan.
Zdrav bolesnom ne veruje
A Novi Sad nema sramote
Luka
Saca
Tomek,
T. L. L.
Aca Pejovic
Joka
Pozdrav svim dobrim ljudima.
Korisnik
Da ne pričam o ljubaznosti vozača (čast izuzecima, zaista ih ima). To psuje, priča i što me interesuje i što me ne interesuje... Kad ga upozoriš da hoćeš jednim putem (ulica je od pre par godina i u mnogome skraćuje trasu), tačno vidiš da mu je mrsko i teško. Neću ja biti siromašniji za 50-60 din niti će on biti bogatiji, ali se osećam kao kreten kad vidim da kreće da vozi dužim putem. Onda, čim počne da pada kiša, taxi ne možeš dobiti po 30 minuta. Kad pitam taksiste što je to tako, kažu da ima kolega koji NEĆE da izlaze da rade po kiši??? Pa gde je ovde logika?
Penzioner
Želim da izrazim žaljenje za osobe koji šalju komentare tipa:više šetajte, zdravo je;Taxi je luksuz i sl.
Da,takve osobe žive među nama.
Nemaju nikakvu predstavu da u našem gradu žive ljudi 70+ godina, hronični bolesnici, invalidi... ljudi kojima je taxi usluga povremeno neophodna, ljudi koji imaju najniže penzije u Evropi,ljudi kojima je inflacija prepolovila primanja samo u poslednjih nekoliko godina.
oladite se
Poruka spamerima!
Ura
Marko
Više ljudi će koristiti autobus, bicikle i ići peške.
ZarJe Bitno
Realno
Pera Ždera
Ivan
Ja
Zemlja čudesa
N
Mare
E
Gox
Zip
Iliti u prevodu 30.000e godišnje
Za 10 godina, koliko voze jedno auto, zarade 300.000 evra.
Ne, ne računam prihod, nego zaradu.
Toliko o amortizaciji vozila, gorivu, bla bla.
Problem prvog sveta
Osvetnik
Bruka
Novo Naselje
Slana bara
Ja
Evo
Nikola
Još jednom
Mare
Detelinarac
Boba
dino badjo
I taksistima je isto zivot skuplji, i gorivo i hrana i kirija, motorno ulje, pranje auta, ruke majstora i sve ostalo.
Kome je skupo, shvatite da postoji gradski prevoz, kao i alternative u vidu bicikla i djonova. Niko nije duzan da vozi i mene i vas bez interesa da mu se to isplati.
Nisam taksista, samo sam realan. Rodio se sa dve zdrave noge i koristim ih, a taksi samo kada stvarno zatreba i mogu da ga priustim.
Ccc
Gradjani
Najbolje bi bilo besplatno da voze, mozda da i plate za tu cast da prevezu gradjane grada kulture.
BoeserWolf
za 700 dinara moze eventualno čorba, parce lepa i kafa.
Nisam mislio da cu ih ikad braniti, ali pogledajte cene goriva, pa gde je održavanje kola itd itd.
Imaju i oni usta kod kuce da hrane.
Kome je skup taksi, ima alternative.
Taksi je po meni svakako vise luksuz nego potreba, u većini situacija.
A
Nije kao da im je vestina (voznje auta) unikatna, a mesecno zarade vise od medicinskih sestara i lekara.
Đej
Milojka
Koko
lalos
Nasmeja me lepo :D prvo 700 din je dosta do pola grada a tek nije dosta da se lepo jede i pije :)
Vladimir
Zdravko
Sajko
PoP
Ah da, onda ćete kukati na cenu vozila, cenu goriva, pa nema parkinga, onda skupa registracija itd.
Vama čovek ne može ugoditi.
Svi bi ste vi da budete gospoda i elita, a da vas ne košta ništa.
Sve ima svoju cenu.
A
Lol
Kole
Tomek,
Peđa
Ukratko
NS boy
Gagi
1. Taksisti su najbahatiji u saobraćaju.
2 Nekulturni su i samo kukaju a usluga nula..
3. Bezobraznici samo traze povećanje cena i ne misle da li ce gradjani imati to da plate...
4.Ja cu biciklom
5itd...
Pešak
Lexv
taxi
Dejan
Vlada
Bns
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H